Akamai Technologies, Inc. (NASDAQ: AKAM), the world’s largest and most trusted cloud delivery platform, announced today that the company will hold an Analyst Day at the Boston Cambridge Marriott Hotel, on Tuesday, June 26, 2018.

When:
Tuesday, June 26, 2018
8:00 a.m. until 3:00 p.m. EDT
Note: Formal presentations will begin promptly at 8:30 a.m. EDT

Where:
Boston Cambridge Marriott Hotel
50 Broadway
Cambridge, MA 02142
Note: In-person attendance is by invitation only

What:
Akamai management will discuss key company priorities and may provide forward-looking financial guidance during the presentations.

Webcast
A live webcast of Akamai’s Analyst Day will be available at the Investor Relations page of the Akamai website. An archive of the webcast will be available following the event for a limited period of time.

Como la plataforma de distribución en la nube más fiable y más grande del mundo, Akamai facilita a sus clientes la posibilidad de ofrecer la mejor experiencia digital y la más segura en cualquier dispositivo, momento y lugar. La plataforma distribuida por todo el mundo de Akamai ofrece un soporte inigualable basado en más de 200 000 servidores de 130 países, que proporciona a los clientes un rendimiento y una protección impecables frente a las amenazas. La cartera de soluciones de rendimiento web y móvil, seguridad en la nube, acceso empresarial y distribución de vídeo de Akamai está respaldada por un servicio de atención al cliente excepcional y una supervisión ininterrumpida. Para descubrir por qué las principales instituciones financieras, líderes de comercio electrónico, proveedores de contenidos multimedia y de entretenimiento, y organizaciones gubernamentales confían en Akamai, visite www.akamai.com y blogs.akamai.com o siga a @Akamai en Twitter.