Blue Code Hero Background
PRESS RELEASE

Akamai To Hold First Quarter 2017 Investor Conference Call On Tuesday, May 2nd At 4:30 PM ET

Cambridge, MA | April 12, 2017

Akamai Technologies, Inc. (NASDAQ: AKAM), the global leader in Content Delivery Network (CDN) services, announced today that the company will hold a conference call for investors on Tuesday, May 2, 2017 at 4:30 p.m. ET. The call will include the company’s first quarter 2017 financial results, and may include forward-looking financial guidance from management. The call will also be broadcast live via the Internet at Akamai’s Investor Relations page.

The live dial-in information for the conference call is:

U.S. only: (844) 578-9671

International: (508) 637-5655

Conference ID: 7543905

In addition, a replay of the call will be available for two weeks following the conference by calling 1-855-859-2056 (or 1-404-537-3406 for international calls) and using Conference ID: 7543905.  The archived webcast of this event may be accessed through the Akamai Website.

Dichiarazione di Akamai ai sensi del Private Securities Litigation Reform Act
Questo comunicato contiene informazioni riguardanti aspettative, piani e prospettive future del management di Akamai che costituiscono dichiarazioni previsionali ai sensi delle disposizioni dell'accordo di "approdo sicuro" sulla base del Private Securities Litigation Reform Act del 1995, incluse dichiarazioni su futuri business plan e opportunità di business. I risultati effettivi potranno discostarsi in misura anche significativa rispetto a quelli annunciati nelle dichiarazioni previsionali in seguito a una serie di importanti fattori inclusi, a titolo di esempio, il mancato funzionamento secondo le aspettative dei servizi e le funzionalità Akamai, la mancata accettazione da parte del mercato di tali servizi e funzionalità e altri fattori discussi nella Relazione annuale della società (Form 10-K), nelle relazioni trimestrali (Form 10-Q) e in altri documenti periodicamente depositati presso la SEC.

About Akamai

Akamai powers and protects life online. Leading companies worldwide choose Akamai to build, deliver, and secure their digital experiences — helping billions of people live, work, and play every day. With the world’s most distributed compute platform — from cloud to edge — we make it easy for customers to develop and run applications, while we keep experiences closer to users and threats farther away. Learn more about Akamai’s security, compute, and delivery solutions at akamai.com and akamai.com/blog, or follow Akamai Technologies on Twitter and LinkedIn.