Blue Code Hero Background
PRESS RELEASE

Akamai To Hold First Quarter 2017 Investor Conference Call On Tuesday, May 2nd At 4:30 PM ET

Cambridge, MA | April 12, 2017

Akamai Technologies, Inc. (NASDAQ: AKAM), the global leader in Content Delivery Network (CDN) services, announced today that the company will hold a conference call for investors on Tuesday, May 2, 2017 at 4:30 p.m. ET. The call will include the company’s first quarter 2017 financial results, and may include forward-looking financial guidance from management. The call will also be broadcast live via the Internet at Akamai’s Investor Relations page.

The live dial-in information for the conference call is:

U.S. only: (844) 578-9671

International: (508) 637-5655

Conference ID: 7543905

In addition, a replay of the call will be available for two weeks following the conference by calling 1-855-859-2056 (or 1-404-537-3406 for international calls) and using Conference ID: 7543905.  The archived webcast of this event may be accessed through the Akamai Website.

À propos d'Akamai

Leader mondial des services de réseau de diffusion de contenu (CDN), Akamai offre à ses clients des performances Internet rapides, fiables et sécurisées. Les solutions avancées d'Akamai en matière de performances Web, performances mobiles, sécurité dans le cloud et diffusion multimédia révolutionnent la façon dont les entreprises optimisent les expériences des internautes, des entreprises et du divertissement sur tous les terminaux, partout dans le monde. Pour découvrir comment les solutions et l'équipe d'experts Internet d'Akamai aident les entreprises à accélérer leur croissance, rendez-vous sur le site www.akamai.com ou sur le blog blogs.akamai.com et suivez @Akamai sur Twitter.

Déclaration d'Akamai conformément au Private Securities Litigation Reform Act
Cette publication contient des informations relatives aux attentes, projets et perspectives futures de la direction d'Akamai qui constituent des déclarations prévisionnelles conformément aux dispositions « refuges » (Safe Harbor) prévues dans le Private Securities Litigation Reform Act de 1995, y compris les déclarations concernant les business plans et les opportunités à venir. Les résultats réels peuvent différer considérablement par rapport à ceux indiqués dans ces déclarations prévisionnelles en raison de certains facteurs importants, tels que, mais sans s'y limiter, l'impossibilité pour les offres ou fonctionnalités d'Akamai de fonctionner comme prévu, une acceptation du marché insuffisante pour ces offres et fonctionnalités et tout autre facteur mentionné dans le rapport annuel de la société sur le formulaire 10-K, les rapports trimestriels sur le formulaire 10- Q et tout autre document enregistré régulièrement auprès du SEC.

About Akamai

Akamai powers and protects life online. Leading companies worldwide choose Akamai to build, deliver, and secure their digital experiences — helping billions of people live, work, and play every day. With the world’s most distributed compute platform — from cloud to edge — we make it easy for customers to develop and run applications, while we keep experiences closer to users and threats farther away. Learn more about Akamai’s security, compute, and delivery solutions at akamai.com and akamai.com/blog, or follow Akamai Technologies on Twitter and LinkedIn.