Blue Code Hero Background
PRESS RELEASE

Akamai To Hold First Quarter 2017 Investor Conference Call On Tuesday, May 2nd At 4:30 PM ET

Cambridge, MA | April 12, 2017

Akamai Technologies, Inc. (NASDAQ: AKAM), the global leader in Content Delivery Network (CDN) services, announced today that the company will hold a conference call for investors on Tuesday, May 2, 2017 at 4:30 p.m. ET. The call will include the company’s first quarter 2017 financial results, and may include forward-looking financial guidance from management. The call will also be broadcast live via the Internet at Akamai’s Investor Relations page.

The live dial-in information for the conference call is:

U.S. only: (844) 578-9671

International: (508) 637-5655

Conference ID: 7543905

In addition, a replay of the call will be available for two weeks following the conference by calling 1-855-859-2056 (or 1-404-537-3406 for international calls) and using Conference ID: 7543905.  The archived webcast of this event may be accessed through the Akamai Website.

Akamai-Erklärung gemäß dem Private Securities Litigation Reform Act

Diese Mitteilung enthält Angaben zu Erwartungen, Plänen und Perspektiven des Vorstands von Akamai, die laut den Safe-Harbor-Bestimmungen des US-amerikanischen Private Securities Litigation Reform Act von 1995 als Prognose zu betrachten sind, einschließlich Angaben zu zukünftigen Geschäftsplänen und -möglichkeiten. Die tatsächlichen Ergebnisse können aufgrund verschiedener bedeutender Faktoren erheblich von diesen Prognosen abweichen, u. a. weil Enterprise Threat Protector nicht wie erwartet funktioniert bzw. die entsprechenden Marktanforderungen nicht erfüllt, aufgrund eines Ausfalls der Akamai-Netzwerkinfrastruktur sowie durch andere Faktoren, die im jährlichen Geschäftsbericht des Unternehmens im Formular 10-K, den vierteljährlichen Berichten im Formular 10-Q und in anderen, regelmäßig bei der Securities Exchange Commission (SEC) hinterlegten Dokumenten aufgeführt sind.

About Akamai

Akamai powers and protects life online. Leading companies worldwide choose Akamai to build, deliver, and secure their digital experiences — helping billions of people live, work, and play every day. With the world’s most distributed compute platform — from cloud to edge — we make it easy for customers to develop and run applications, while we keep experiences closer to users and threats farther away. Learn more about Akamai’s security, compute, and delivery solutions at akamai.com and akamai.com/blog, or follow Akamai Technologies on Twitter and LinkedIn.

Media Contacts